Hobbit!

Var alldeles för sliten igår kväll för göra något inlägg....Efter alldeles för få timmars sömn, en heldag på jobbet där jag inte ens var ute och surfade på hela dagen!!!! Usch, man kommer aldrig i fatt sitt jobb. Det var ju en fördel med att jobba på Kährs, där stängde man av när man stämplade ut, någon annan gjorde det fortsatta jobbet. Men jag älskar ju mitt jobb, skulle kunna vara sambo med det 😀😀😀 men det funkar ju inte i alla kombinationer.....
 
Igår hann jag inte bli klar för helt plötsligt fick jag ett mess från syrran och hon frågade när jag kom till bion! Hjälp! Hade glömt! Jag som hade sagt, att jag kommer ihåg, har ju till och med skrivit ner det....blev att rusa hem, ett kokt ägg och lite pizzasallad intogs stående i köket och sedan på cykeln, klar fördel med att bo här. Hade jag tagit bilen så hade det tagit mycket längre tid.....så jag var på plats tjugo minuter innan filmen började!
 
Att filmen varade 2 timmar 40 minuter märkte man inte, men när spindelattacken pågick så hade jag verkligen velat gå på toaletten eller köpa mer popcorn! Gabbi blundade och jag gömde mig bakom popcornkartongen, önskade att jag hade köpt den största! Fy fanken, fast jag vet att de var konstgjorda så var det hemskt! Usch, har tydligen värre spindelfobi än vad jag anade...men förutom det så var det en kanonfilm och trevligt sällskap, så nu väntar vi på tredje filmen för det var ett "dumt" slut, som alltid när det är trilogier.....filmen rekommenderas!
 
Kramis!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: