Lite nyårsträning måste det ju...

Ja, jag hade ju bestämt att på nyårsafton skulle jag springa för på nyårsdagen kan man ju vara bakfull, ha-ha, ingen risk, svaret kommer i ett inlägg senare....
 
Det kändes skönt att vara ute idag och det flöt på, men när jag sprang in i affären vid Margaretaplan där jag alltid köper Barometern på min runda, då var det kö!!!!  Men hallå? Jag kunde ju inte stå stilla där och bli kall och nervarvad när det flöt på så bra, så jag var fräck och trängde mig före tre karlar med mina slantar och sprang vidare 😉😀😉😀 Jag hann tyvärr inte se om det var någon snygging i kön, men hade ju inga glasögon på mig så jag hade säkert misstagit mig på deras utseende så det var nog bra att jag inte tittade på dem.....ha-ha.. 
Idag var jag sjöblöt när jag kom hem, tre tröjor var en för mycket helt enkelt! Därefter blev det 50 squats och 50 situps, båda utmaningarna är ju nu slut så jag kör lite enklare nu. Men tänkte börja med utmaningen Plankan 30 dagar, men det tar jag imorgon tror jag.   
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: