Ett tvunget intag...

Lördag, underbara lördag, låg alldeles för länge men vad fanken, är ledig! Men inte hungrig, men nödvändigt att äta annars orkar man inte sägs det. Fixade till en standardfrukost för mig när jag väl äter frukost här hemma. Gillade inte utsikten när jag tittade ut här hemma, det var snö!!!! Nej, detta är helt onödigt.
Tanken är oftast att det ska bli en omelett....
Men eftersom jag vet, att jag inte klarar av att göra en fin omelett så blir det så här...
God äggröra med julskinka i och massa ost, men den blev faktiskt lite torr, så jag hade nog för lite grädde i. Jag fick tvinga mig att stoppa i mig allt, men som sagt, ingen matlust alls. Vaknade också lite snufsen idag, men det är nog tillfälligt hoppas jag. Inget vettigt gjort alls idag men vad gör det? Nu inriktning på att fixa mig i ordning för några av mina bästa kompisar kommer in och vi ska gå på bio, ska se den härliga filmen "Micke & Veronica" och därefter en liten pubrunda. Ska bli trevligt. Hoppas att filmen är bra, men tror nog att jag kommer att tycka om den. He-he, många sexscener verkar det som och David är ju inte fel att titta på kroppsligen. Är också lite nyfiken på hur kvällen kommer att sluta :)
 
UPPSKATTAR IDAG: UMGÄNGE MED VÄNNER!
UPPSKATTAR INTE IDAG: SNÖN!!!!
 
HA EN FORTSATT BRA LÖRDAG, BARA SLAPPA PÅ, INGEN STRESS!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: