Kärlek och känslor, ett virrvarv...

Som många har förstått, så är mina känslor i upplopp!
Har förträngt dem i några år nu,
vilket var helt fel att göra....
 
Har känt nu i några års tid,
att jag kan inte bli kär igen!
Men när man märker,
att man tappar kontrollen
och att man har tydligen den där Kär-känslan ändå,
så blir det lätt lite kaos!
 
Ännu mer kaos när den inte är lika besvarad!
Och det troligen är för sent!
 
När jag blev varm av din röst!
När jag blev varm av din smssignal!
När jag blev varm av din ringsignal!
När jag blev varm av dina kramar!
När jag blev varm av din omtänksamhet!
När jag blev varm av dig!
När jag blev varm av..... med mera...
När jag tittar efter din bil överallt!
 
 
Ja, kärlek är det bästa som finns om det fungerar!
Jag skulle ha behövt dessa ord,
innan det blev fel!
 
Lite lustigt, att jag har alltid innan "sett" kärleken alldeles för tidigt,
vilket kanske har varit fel i en del situationer.
Och nu så såg jag kärleken alldeles för sent!
 
 
 
Jag är inte rädd, utan bara ledsen!
Ledsen över att det inte gick som jag hoppades/trodde.....
Som jag nämnt tidigare, ta tillvara på er lycka, var rädd om den!
Slarvar inte bort den!
 
KRAMIS PÅ ER DÄRUTE!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: