Kompisbesök :)

Oj vad dagarna går, när man har roligt, för nu har jag haft roliga dagar...
I tisdags så kom bästa kompisen Mia in hit för att stanna några dagar....
Hon är en superkompis, hon stöttar mig alltid, och hon dömer mig aldrig!
Jag älskar dig vännen! Och vi har alltid kanonkul ihop!
Vi kan alltid ge varandra beröm. Jag berömde hennes ögonmakeup!
Vilket slutade med att hon sminkade mig :)
Hon tyckte, att jag såg så fin, brun och fräsch ut....
Det är sånt här som man vill höra när man är singel.
Så när man inte har någon man i sitt liv,
så får man ta tillvara på vännernas trevliga omdömen :)
Vi låg på stranden halva tisdagen och hade det bra.....
Sent omsider så kom vi upp till stan på kvällen, och träffade en kompis till....
Hamnade på Krögers, där det var dåligt med folk, så gott om plats var det....
He-he, när vi tre "äldre" tjejer sitter där så får vi sällskap av en yngre kille...
Han bara gled ner bredvid mig i soffan, har ingen aning alls om vem han var...
Men han tyckte, att vi borde känna igen honom, men det gjorde vi inte...
Ja, vi diskuterade mycket med honom, från testiklar till annat,
och han bjöd oss alla tre på varsin dricka! :)
Promenaden hem sedan gick väldigt sakta, he-he, typ en och en halv timme....
Men roligt hade vi :)
Vi lyckades ringa och väcka några andra semesterfirande,
så jag och Mia gick med ombytta mobiler på varsin sida av vägen
och pratade med dessa personer...
He-he, men som sagt, roligt hade vi och livet går väl ut på att ha roligt?
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: