Varmt - åska - flygande kryp!

Ja, vad ska man säga? Man ska i alla fall inte klaga,
för snart kommer vintern intraskandes....
Men man hoppades ju på bättre åsk- och regnväder idag. Men inte det inte...
Det mullrade ju lite så där lagom, så man knappt märkte det.
Men inga blixtrar och dunder precis, vilket jag vill ha i mitt liv nu!
Idag gick färden hemåt igen, hade ju varit borta tre nätter, så ville hem...
Bilen gick i rasande fart hem, inga stoppklossar i vägen,
och många disiga fält längs med min väg,
ja hösten är på väg helt enkelt!
Hemma så hade jag en överfull bil att tömma i mörkrets timma,
så tre rundor upp och ner till lägenheten.
Alla fönster öppnades, en kall öl öppnades,
sedan förvirrade jag mig hela tiden i lägenheten.
Alldeles för mycket att göra...
MEN varifrån kommer alla dessa små jäkla småkryp????
Ja, utifrån säkert, men jag bor ju inte på landet!!!
Man kanske inte ska ha tänt när man öppnar nästan alla fönster? :)
I alla fall skönt att vara hemma igen, även om jag trivs hos mor!
Nu ser jag fram emot att få ha min bästa kompis hos mig ett par dagar!
Vi hoppas ju på bra väder, så vi kan utnyttja den fina strand som jag har till mitt förfogande här :)
Och förhoppningsvis (?) en runda ner till stan imorgon kväll....
Sedan hoppas jag, att jag får till en fika med flera andra bästa vänner,
ja, jag som inte tyckte att jag hade något att göra på semestern :)
Jag hinner inte med ju!!!!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: