Älskade syster!

Ja, jag tog mig till jobbet vid lunchtid, och det har gått bra att jobba.
Fingrarna har glött så i stort sett så har det bara varit diktatskrivning för mig idag, ingen patientkontakt alls....
Ingen hosta alls förrän framåt kvällen, det betydde väl att jag skulle gå hem...
Egentligen skulle man kanske ha varit hemma "sjuk" för det var ju ett underbart väder idag....
Vi är ju verkligen inte bortskämda med sol och värme längre...
Tog mig en runda på vägen hem genom den mysiga parken där alla trädgårdslotter är.....
Jag skulle kunna tänka mig att sätta mig där någon gång med en bok och bara vara helt enkelt...
Sitta och titta på de små kaninerna som hoppar omkring och människorna som strosar där i sina land...
Handlade nu hem honung nu bland annat, så jag kan fortsätta kurera mig,
och när jag var på väg hem så kom min älskade syster i sin nya fina blåa bil....
Hon tänker på allt, kära lillasyster.... <3
Här fick jag mer av den spanska dundermedicinen, hela fyra påsar har jag nu, så nu ska jag bli frisk snart...
Och hon hade även lagt på minnet min klagan idag på mina muggar som jag inte kan hålla i....
Fick en stor rejäl mugg med ett handtag så nu kan jag dricka varmt honungsvatten direkt!
Usch, nu sitter jag här och blir rörd. Vad skulle jag göra utan min älskade familj?
Strunt samma att jag är singel, för jag har ju er :)
Nä, nu ljög jag lite för mig själv, det hade ju inte varit helt fel om man hade någon kärlek till någon...
Men för tillfället så är jag fullkomligt nöjd med min familj <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: