Spontan kväll, d.v.s ingen soffkväll :)

Ha-ha, ja det är roligt att det är varierande dagar som man har....Att härja runt så här ikväll var väl inte min tanke, men jag är ju en snäll flicka och ställer upp på nära och kära  :))  Det är ju att ge och ta, så mår man bäst helt enkelt!
 
Men gud så mörkt det var ute och småkyligt när jag gick ut i kväll, tur att handskarna och sjalen hängde med ut....
Längtar fruktansvärt mycket efter den där härliga vårvärmen, så man inte behöver frysa när man går ut...Alltså, det är ju inte superkallt, men det är lite småbistert....tycker jag i alla fall, det gick ju inte att ha fönstret öppet när jag kom hem idag, hade det öppet endast tio minuter men det blev superkallt inne ju.
Nu hade jag lovat att ta hand om en bil, så jag gick iväg för att hämta den......
När jag ändå var ute så blev det en runda inåt stan också för att göra ett annat ärende.... men en sak är säker, jag är glad att jag har en mindre bil själv som är lätt att parkera.... speciellt så här sent på kvällen när det börjar bli fullt på gatan här i stan :) Men det gick, men inte där jag ville, ha-ha, är ju lite envis, så jag försökte med många hål. Men jag vill ju inte orsaka någon buckla, så det var bara att ge sig....
 
Dricker lite te nu, och jag ska nog lägga mig snart och läsa min bok tror jag... Imorgon är det en tidig morgon som gäller. Då är det givvakt klockan halv åtta som gäller för lucköppningen! :)
 
Sov så gott när ni väl är där!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: