För blåsigt...

När jag väl vaknade idag, så såg jag att solen lyste så fint.
Kanon, för jag ville ju till stranden och prova min bikini ju...
Så jag packade min väska med bok, några stekta ägg, stor flaska med vatten
och filt och iväg på cykeln...
Brrrrr, nja, ingen direkt värme var det ju inte....
Men gott om plats i alla fall :)
Det var väldigt skönt de få gånger som blåsten hade paus :)
men det blev för mycket till sist,
när jag hade grus nästan överallt och att läsa var ingen mening!
Så jag tog plats på min gräsmatta istället, vilket var klart mycket bättre..
Jag hade min bikini och min strandklänning på mig från Sunkini givetvis.
Det som är så bra med den här strandklänningen,
det är som för oss som vill "gömma" sin mage lite men ändå få färg på den :)
Jag är inte så jätteförtjust i att ligga i bikini ute på "min" tomt,
eftersom det är en hel del män som bor i mitt hus....
Så då är jag ändå lite klädd när jag ligger där men ändå får jag färg genom tyget.
På den här strandklänningen är det solfaktor 8...
Här har jag vikt ner strandklänningen lite, eftersom det är solfaktor 16 i be-hån...
Det finns ju att köpa be-hå utan foder, och då kan det vara en liten chans/risk att man ser genom,
men man kanske vill vara lite "vågad"?
Men årets kollektion av be-hå, toppar så är det foder i som man kan ta bort om man vill.
Jag trivs väldigt bra i detta, dels är det ett mycket skönt material och
dels är det lättskött. Sedan så är det ju kanon, att man får lite färg på rumpan också :)
Är ni intresserade av dessa plagg och vill ha ett party hemma hos er, så hör av er!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: