PW - Sunkini!

Idag vaknar jag till underbart väder, och inser att det är dags att ta tag i mitt liv!
Sol ute, lördag och ingen tid att passa än,
så en powerwalk längs med min "gamla" vanliga lördagsrunda,
och givetvis i Sunkini-plagg, för det gäller ju att ta vara på all sol man kan,
när man vet att man inte kan ligga på stranden resten av dagen!
He-he, kanske ingen joggingutrustning på mig, men en powerwalk kanske?
Kändes skönt att promenera i dessa plagg, bikinin under och strandklänningen över,
och jag gick ju längs med stranden så det är ju passande  :)
Kanske risk för trafikfara? He-he, nej tror jag inte med min kroppshydda,
men lite roligt att gå en powerwalk i solen när man möter andra som går runt i långa tights och långärmat till och med....
Men tänk vad sol jag får på mig! :)
Underbara Stensö fiskeläger..... Det är så underbart fint där......
Det var ett tag sedan jag gick här förbi Långviken,
då var det stora vattenpölar och stora högar med sand,
vilken nu är utlagd längs med promenadstråket...
Nä, det måste bli en förändring nu...
Underbar himmel över Kalmar idag, och fortfarande lite folktomt på stranden.
Men det lär nog bli fullt under dagen, för helt underbart här idag.
Lite skillnad mot i torsdags när jag låg där i blåst och sol... :)
Så där ja, på några dagar har jag förbrukat nästan 9 kilometer.
Bra jobbat Gitte. Ska bli en liten cykeltur ner till centrum snart också.......
Nu förberedelser inför kvällens party....
 
Ha en bra fortsatt lördag vänner och alla andra....
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: