The other woman

Igår kväll så hade jag och syrran bestämt att vi skulle gå på bio,
hon var gräsänka och jag hade inte varit på bio sedan i januari.
Jag kände dessutom, att nu var jag nog tvungen att unna mig något.
Visserligen var det en liten runda på puben igår,
och även det var ju jättelänge sedan.
 
Vi var ute i god tid, så det blev ett besök på McDonalds med kaffe och McFlurry,
min favvis är ju den med maränger, mums!
 
Filmen var en kanonhärlig film med Cameron Diaz,
och som vanligt är ju hennes filmer alltid roliga.
Hon är en framgångsrik advokat som dejtar runt lite,
men till sist så dejtar hon bara en och tror på kärleken,
MEN......
det visar sig att han är gift......
och därmed rullar handlingen igång.
Jag ska inte skriva mer tror jag,
för då försvinner ju tjusningen i att se en film, eller hur?
 
Men gillar ni Cameron Diaz och komedier med sex och sol och saker som man faktiskt skulle ha velat göra ibland :) :)
Då ska ni se den!
Det var faktiskt en gammal sexsymbol med i filmen,
ha-ha, men han var ju rätt gammal nu.
Och spelar faktiskt lite sexy man i den här filmen också,
han var ingen dålig karl på brudar....
Don Johnson från Miami Vice.
Syrran bara tittade på mig när jag sa, att
han var en sexsymbol på den gamla goda tiden :)
 

The Other Woman

(Se trailern i nytt fönster)

Carly upptäcker att hennes nya pojkvän Mark inte är att lita på när hon råkar stöta ihop med hans fru (!), Kate. Carly och Kate finner varandra direkt och upptäcker ganska snabbt att Mark är otrogen även med en tredje kvinna, Amber. De tre kvinnorna blir en otippad kompistrio som bestämmer sig för att hämnas ordentligt. Komedin The Other  woman är årets tjejgängfilm med Cameron Diaz, Leslie Mann, Kate Upton och danske Nicolaj Coster-Waldau i huvudrollerna.

1 Systeryster skriven

På den bilden var han ju faktiskt snygg ;)

Svar: Ha-ha, ja jag sa ju att han var en sexsymbol förr..... Men i filmen var han ju nästan oigenkännlig. Jag var inte säker förrän till slutet, så han såg ju jättegammal ut. Jag har en vinylplatta med honom också....
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: