Köp eller inte köp :)

Igår var det den Köpfria dagen men samtidigt så är det Black Friday. Går det verkligen ihop? :) Ja, jag lyckades i alla fall med den köpfria dagen igår för jag var endast ute vid soptunnan och handlade ingenting på nätet heller fast det var nära :)
Black Friday är inte endast en dag, utan hela fyra dagar så herregud vad det kan russlas då. Det är perfekt att ha dessa dagar innan jul, när alla är som köptokiga med alla dessa julklappar, billiga och dyra, små och stora. Tänk om man bara kan släppa detta och njuta av ledigheten vid jul. Själv skulle jag gärna resa bort både över jul och nyår och bara vara.
Men som sagt, jag har haft köpfria dagar flera gånger under året som gått eftersom jag har försökt vara sparsam så jag känner mig nöjd om jag jämför med vad jag shoppade förra året. Men igår kväll hittade jag något som jag troligen kommer att beställa...
www.fannymichel.se
Visst är den snygg? Oversize också, helt perfekt, då får mina volanger rum under den :) och den är lite längre bak. Okey, lite för dyr för mig egentligen, brukar inte köpa så här "dyra" tunikor men gillar man något så bör man väl få köpa det? Sedan är det jul :) Vi får se hur det blir, men det är väldigt nära att klicka hem den, och det är ingen köpfri dag idag.....
Men nu ska jag fixa till mig och åka över bron, behöver ha två nya krukväxter och jag gillar den här butiken, Mys Blommor och det är lite erbjudande där idag. De stänger vid fyra, så jag får nog sätta fart.
 
HA EN BRA SOLIG SÖNDAG!
NJUT AV "VINTERVÄDRET"
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: