Familjekväll......

Nu var det dags för en familjekväll igen, vilket var länge sedan. Vädret var bra och tanken var att vi skulle spela kubb som brukligt. Matbordet var enormt som brukligt när man är här och som vanligt så blev det rätt sent med ätandet, men natten var ju lång!
 
 
 
 
Mycket gott, och vi blev mätta och goa.
En irish coffee blev det under kvällen och rosévin för min del i alla fall. Det blev inget kubbspel tyvärr, men vi hade en trevlig familjekväll. Enda som saknades var bror min med familj. Mamma och jag satt uppe länge och pratade en massa gammalt ur vårt liv, vilket var både trevligt och lite tråkigt också för det var en del minnen. Vi kom i säng, eller rättare sagt, vi delade på en hörnsoffa ihop med någon hund. Vi somnade direkt! :) Fast vi skulle egentligen ha tittat på någon serie, men vi somnade direkt. Har kommit på varför jag är nattmänniska, och det är mammas gener! :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: