Koukounariestranden!

Tog mig en promenad när solens strålar kom fram, för jag var ju helt enkelt tvungen att gå till havet. Har ju slappat vid poolen hela tiden när det har varit sol. Så detta var på tiden. Det var ju rätt ödsligt och inget matställe var öppet eftersom det hade regnat hela dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, här blev mitt första havsdopp taget den här dagen. Mitt första dopp brukar bli vid midsommar hemma i Sverige, men nu är det redan fixat. Synd att jag inte hade gått ner hit tidigare i veckan, men jag trodde ju inte att det skulle bli två dagar med dåligt väder, ja ärligt talat, ingen dag med dåligt väder. Promenerade nu vidare i min bikini och lite ej så bra gå-skor men man kan ju gå barfota om man vill! :)
1 Systeryster skriven

Ja det såg verkligen ödsligt ut ;) nästan som om högsäsongen vore över ;)

Kan inte fatta att du inte gick ner till havet med en gå g, det är ju det första man kollar in ;)

Svar: Jag är en bekväm person! Trivdes med min solsäng vid poolen, och sedan trodde jag, att jag skulle få sol mer än fyra dagar av sju!!!!! Hade i min planering, att jag skulle hyra moppe, men vem vill hyra moppe när det regnar och blåser?????
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: