Kanske för ärligt?

Ha-ha, ja, när jag läste mitt förra inlägg från i morse, så tänkte jag att jag var kanske för ärlig, för spontan och naturlig! Men sån är jag. Om man inte tål att läsa om sex med diverse tillbehör, så kanske man ska lägga ner att läsa min blogg. Mina närmaste vänner vet precis hur jag är. Har alltid varit och kommer säkert alltid att vara (vilket jag verkligen hoppas). Jag hoppas, att jag kommer igång med mina partyn igen och får lusten tillbaka, och då kommer det att bli mer inlägg här gällande sexuella tips med mera. Jag måste ju helt enkelt ta tag i mitt liv!!
 
 
Här är en ny favorit ur mitt sortiment nu, Total climax bunny! Riktigt ettrig sak! Om ni gillar klitorisstimulering så måste ni gilla denna!
Denna är inte helt fel heller. Elephant! Allt är ju frågan på vad man gillar för stimulering, antingen i ett sexuellt samspel med sin partner eller med sig själv.
Är du singeltjej? Kanske det här kittet passar dig? Och om du är singeltjej som ofta är ute på galej eller ofta ute och springer, eller om du är sambo och din sambo sitter hemma och är orolig för dig, eller ja, till och med gift och din man fortfarande är orolig för dig (skämt, jag hoppas verkligen, att alla gifta män är oroliga för sin fruar). Då kanske du behöver ha en sån här liten sprayflaska i din jackficka när du går hem?
 
En perfekt liten flaska som inte tar särskilt mycket plats i din ficka. Och den är värd att rymma i din jackficka. Endast 249:-, en billig livförsäkring!
Själv har jag min med mig när jag vet att jag ska ta mig hem gåendes sent på kväll/natt, och när jag är ute sent på en joggingrunda. Placera den bara på ett sätt, att det är lätt att ta fram den när/om behovet behövs! Den är värd varenda krona, och dessa kronor är en droppe i havet!
"Oskadliggör effektivt en förövare vid överfall eller våldtäktsförsök. Nu med användningsgaranti!
Knock-Out Försvarsspray förblindar gärningsmannen, ger rinnande ögon, kraftig sveda och svårigheter att öppna ögonen. Sprayen innehåller också en stinkande tillsats för ökat obehag. Vid kontakt med ansiktet expanderar innehållet för att förstärka verkan på ögon, näsa, mun och svalg och ger upphov till kraftiga obehagskänslor. Sprayen färgar också förövaren röd vilket håller i sig ca 1 vecka och ökar möjligheten till identifiering och gripande. Sammantaget blir förövaren oskadliggjord och tydligt märkt. Du får tid att fly, skrika och slå tillbaka. Den kraftiga strålen ger snabb effekt på upp till 4 meters håll. Det som träffar i ansiktet rinner ner i ögonen och vidare i mun och svalg. Det smarta locket förhindrar att du sprayar i fel riktning och ger säker förvaring. Bältesclips gör det möjligt att sätta fast sprayen på bälte eller väskrem. Knock-Out är laglig, licensfri och testad av SKL, FOI samt Rikspolisstyrelsen, men får endast användas i nödvärn. Perfekt att ha med sig sena utekvällar på stan, på mörka parkeringar eller när du joggar i skogen. Den fungerar även på attackerande hundar och har en desinficerande verkan på eventuella bett."
 
Ja, nu kom jag in på lite jobbreklam! En del av mina favoriter som jag har visat, och fler finns det på hemsidan. Den här sprayen som är laglig, har faktiskt räddat några tjejers liv det senaste året bara här nere i mitt område. Ja, även killar är ju behjälpliga av den. Men den ska användas rätt! i ett försvarande syfte!
 
Hör av er om ni vill ha ett party i Kalmarområdet!
 
Kramis!!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: