Ingen bra dag!

 
Nu är det raka vägen till sängs, för imorgon ska jag inte försova mig. Idag har det varit en inte bra-dag! Trött, börjar bli förkyld och varit arg! Ja, inte på någon annan, utan bara på mig själv och anledningen kommer jag att hålla för mig själv! Inte varit speciellt pratsugen så jag har trivts med att sitta i mitt rum själv.
 
Nya tag imorgon!
 
 
Men utöver detta, så mår kroppen mycket bättre. Inga värktabletter idag, ingen direkt värk. Kunnat gå nästan obehindrat längre småsträckor. Men visst, jag känner av lite nu ikväll för givetvis så måste ju kroppen reagera när jag rör mig mer.
 
Trots att jag har varit arg på mig själv, så är jag ändå glad över att vår kanslist på jobbet får vara kvar året ut. Hon är en kanonbra tjej och vi trivs med att ha henne på jobbet, så det var ett mycket trevligt besked.
 
God natt på er alla,
hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: