Måste bara visa.....

För en vecka sedan så hade Johanna Toftby en kod på sin blogg om 40 % rabatt på Ellos. Och jag, min snåla smålänning, var ju tvungen att använda den! Lite krångel, för den verkade inte gå genom, och då hade mina skor kostat 700:- och så "dyra" (allt är relativt) skor köper jag VÄLDIGT sällan! Men efter många mail hit och dit, så blev det rabatt i alla fall. Så endast 400:- för dessa lätta sommarskor, vilka jag redan älskar. Jag gillar att man kan stoppa i fötterna snabbt och smidigt och promenera iväg! Och klack!!! 9,5 cm är denna! 
 
 
 
Dessa svarta sandaletter är mina favoriter för tillfället. Har dem på jobbet, privat, ja jag gick nästan hela tiden med dem nere i Barcelona. Det roligaste var, att jag hade köpt dem innan Johanna tipsade om dem på hennes blogg. De är jättesköna att gå i.
 
Eller så kommer jag använda mina andra nya sommarskor som inte har varit utanför dörren ännu.
Inser nu, att jag köper rätt många skor från Ellos. Men mina sköna stövletter (se de förra inläggen) köpte jag faktiskt i en butik här i stan, Deichmann. Och nu har jag 400:- innestående på JustFab också, men de säljer både kläder och skor och annat. Men jag är ute efter några sköna sommarstövlar! Kanske hittar dem där?
 
Sedan har vi ju det där med att köpa nytt, ska något gammalt ut!
Ja, den principen kör jag tydligen inte efter, för jag har inte slängt ett enda par den sista månaden. Ja, de tre sista månaderna! Men jag måste ju! Min hall rymmer inte hur många skor som helst!
 
Ja, det är verkligen dags att rensa, både bland skor och kläder! Jag är på g! Har bara en lång startsträcka!!
 
I alla fall, bortsett från min stora skogarderob och även kläder, så vill jag ge er tips här på sköna skor! Mina stövletter från Deichmann är helt suveränt sköna, om man gillar dessa klackar. Mina svarta sandaletter som jag hade i Barcelona, helt perfekta! De andra två har jag ju inte provat utomhus ännu. Men de känns rätt för mig i alla fall!
 
Ja, nu är min klädsel och mina skor färdiga tills på fredag! Det är bara lite presenter och annat som måste fixas! Syster min har äntligen hittat hem (eller?), och nu är hon färdig lärare!
 
Och ikväll så blev jag varse om att jag har en långledighet framför mig, fredag - måndag! Tack för det!!
 
Nä, just det, sängen var det! Natti! Min nya laptop är nu på renovering våningen ovanför, så det är ju tur, att jag har en till! :) Men den verkar inte fungera felfritt heller!
 
NATTI! :)
1 Zaisha <3 skriven

snygga skor från ellos :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: