Lördagen 25 mars - försökte hitta lusten igen...

Ja, som sagt, varför skriver jag så här för sent, eller hur man säger! Jag har kollat på mina bilder, och jag tar ju många bilder och då kommer det lite deja vu för mig. Kanske helt oväsentligt nu i dagsläget, men jag skriver ändå! 

  

Underbar lördag var det!   

 Gjorde ett sjukhusbesök på eftermiddagen efter träningen.  
Hade gjort en beställning på Systembolaget som jag hämtade idag.
Jag älskar det vita Black Tower, det mousserande och nu så har det kommit i rosé också. Beställde hem en tre-pack av det här vinet, som jag fick i en fin trälåda. Den står faktiskt helt orörd ännu idag, 2017-04-13, och då är det nästan en månad sedan jag hämtade hem dessa flaskor! Men det är inte rosévinväder ännu....
Jag kämpade på just vid den här tiden, med att få tillbaka orken, lusten och inspirationen till att träna. Hade haft en rejäl svacka, och det är inte lätt att komma tillbaka! Ja, man märker ju verkligen av, att när man hamnar i en svacka i min "ålder" så är det jäkligt svårt att komma tillbaka! Den här eftermiddagen så var jag bokad till ett konditionspass, som jag kämpade genom motvilligt! Men jag var kvar tills passet var slut, helt fantastiskt!
Jag överlevde ju den här lördagen, för jag är ju här just nu, en torsdagkväll några veckor framöver...
 
Nja, jag förstår nu varför jag är så anti till att bli äldre!
För det är ett helvete att ta sig tillbaka dit man vill!!!!!!
Man ska aldrig låta det bli en svacka!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: