Snart så.....

Sitter här med ett glas rött och börjar känna mig färdig! Vilket känns bra. Tror nog att jag inte behöver utvidga min väska till ditresan, men frågan är hur mycket det shoppas i Göteborg, men jag är ju inte den sorten som gillar att shoppa, i alla fall inte i butiker...Men om, ett stort om, jag shoppar i Göteborg så får det rum i väskan eftersom den kan bli större (precis som jag!).
Har en klänning + strumpor nedpackade, jag har ett par svarta byxor + en topp till, jag har ett par vita byxor + en topp till, träningskläder så det kan bli lite löpning på löpbandet någon gång i alla fall (förhoppningsvis). Ett par högklackade stövletter, ett par skor att åka i, och just det, en liten aftonväska måste ju med till kvällen.
 
När jag gjorde mina ärenden ikväll på fastande mage, så blev det en pizza från den nya pizzerian i mitt område, Spartacus, kycklingspecial tror jag att den hette, så god!!!!
Lyxade till det med en god kall öl, en av mina favoritöl, Carlbergs Sort Guld.
Ja, så brukar jag tänka på fredag kvällen, men inte ikväll, men ändå så tänker jag lycka, även om... klockan ringer tidigt för att vara en lördag! Imorgon kl 7.20 ska jag stå färdig utanför mitt hus för att bli upphämtad av taxin, som ska ta mig och mina kompisar till tåget och vidare iväg på en mycket trevlig weekend i Göteborg!
 
Nu dags att sova! Alldeles för sent som vanligt, men sova får man göra när man blir gammal brukar man väl säga?
 
Vi hörs, ska ha en trevlig och rolig helg med galna kompisar!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: