Det är nog inte mitt år...

Jaha, nu har jag "förlorat" tre kvällar, då jag hade kunnat göra någon träning någon gång i alla fall, men varje kväll har jag tagit det lugnt, druckit te med honung, sugit på halstabletter och tagit värktabletter, och nu börjat använda pappersnäsdukar!
Och givetvis druckit varm mjölk med honung, ingefära och gurkmeja. Detta är något nytt som jag har börjat med nu, för det är ju nyttigt med ingefära och gurkmeja. Givetvis tar jag även min ingefärashot, och det är kanske den som har hållit förkylningen i någorlunda schack.
Blir så trött på att åter igen vara sjuk. Nu när jag har kommit in i träningen igen! Jag jobbar, för så sjuk är jag inte, men tillräckligt sjuk för att undvika att träna. Gudskelov inte särskilt mycket halsont, bara en kort period, men nu är det snuva och rosslig hosta.
 
På lördag är det dags att få mitt träningsprogram av PT:n, så jag måste vara tillräckligt fit for fight då. Så nu blir det sängen direkt efter Grey´s anatomy, med några värktabletter i mig så kommer jag nog somna gott.
 
Natti!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: