Är jag på g eller inte??

Ja, det är frågan! För några veckor, ja exakt fyra veckor sedan så var jag på gymmet två gånger, två gånger inom en vecka tror jag, men sedan föll det igen! Orsak: trötthet, oinspiration, ont om tid (ja, i alla fall några veckor), det var 70-års kalas, och resan till Stockholm. Ja, det är ju en historia i sig.... Sedan kom en, vet inte om det var någon förkylning, men krasslig blev jag, så ja, uppehåll med träning igen, den lilla som jag gör.
Jag hade i alla fall bestämt mig för att cykla på gymmet. Så det blev en mil på cykel i alla fall. Det gillar mina knän. De behöver väckas upp ur sin stela position som de har varit i nu den senaste tiden. Jag vill faktiskt sitta på huk igen!!!
Hade gärna tagit mig några varv på Milon också, men klockan närmade sig nio, och jag ville gärna hem i tv-soffan. Duscha och slår sig ner i soffan med te och knäcke och kolla på den härliga familjen Wahlgren.  
Hämtade två paket på vägen också. Ja, givetvis ett från Matsmart och ett från Oriflame.   
Älskar jag makrill, eller?
Gillar att prova nytt.
Bra att ha i träningsväskan!
Bra som alternativ till skördegröt! Men inte samma kapacitet men ändå bra att ha i skåpen...
Perfekt! Behöver inte inhandla på ett bra tag nu.
Okey, priset kanske inte var mindre än Citygross eller dylikt, men smidigt att få hem i en stor förpackning. Avskyr ju att handla.
En gratis flaska med i köpet!
Endast 10:-
Bra att ha i skåpen!
Gud så gott med stekt fisk!
Går alltid åt......
Goda smoothies, lätt att ha med sig!
Små goda kex, kanske någon trevlig stund med någon man??
Ja, jag är nog Matsmart-beroende, men visst finns det mycket bra saker??
Ja, jag ska erkänna så här officiellt att jag är rätt beroende av Matsmart, men man kan göra bra knep!!
Bara ni kollar datumet innan ni beställer hem varan!
 
Det är alltid lika roligt att plocka upp kartongen efter en beställning. Man glömmer bort lika fort som man beställer!
Problemet är bara, att få rum i sina skåp!
 
Ja, det var min torsdag efter en intensiv jobbdag!
Skönt att komma iväg och röra på sig. Det var länge sedan, mycket länge sedan!
 
Nej, jag glömde inte dessa med mening.
Helt onödigt enligt min mening, men de var ett bra pris för två, och jag känner mig själv, att det kommer svackor eller gäster, så de går nog åt. Ja, min karaktär är inte den bästa men jag jobbar på den!!!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: