Priorin, nu gäller det...

Har nu fått chansen att få mitt hår i bättre balans, genom att få testa Priorin kapslar via Smartson. Det är ett kosttillskott, som innehåller biotin som bidrar till att bevara en normal hårväxt. Innehåller även hirsextrakt, aminosyran L-cystin och pantotensyra (B5-vitamin). Dessa ämnen ska tillföra näring inifrån till hårroten.
Mitt hår är alltid livlöst och torrt, och jag tappar massa hår jämt. Tvättar det alldeles för ofta, tyvärr, men jag står inte ut med att gå med "smutsigt" hår. Jag klarar max att gå två dagar sedan måste jag tvätta det. Så tredje dagen är det alltså hårtvätt, men oftast blir det varannan dag! Vilket inte är bra, och det vet jag om, men det är så svårt att låta bli att tvätta det.
 
Ska nu äta två av dessa tabletter dagligen i minst 90 dagar för att uppnå bäst effekt, så det tar ett tag innan jag vet om det blir bättre. Men det kan inte bli sämre. Den här förpackningen kostar 899:- med 180 tabletter, så jag är glad över att ha fått chansen att testa dem gratis via Smartson.
 
Jag hoppas på bra resultat, för när jag har håret uppsatt i svans, så ser jag tunnhårig ut, vilket jag inte gillar, för mitt hår åker oftast upp i en svans. Jag önskar mig fylligt mjukt hår, som inte frissar sig, utan ligger fint ner på axlarna...
 
Ja, det återstår att se om tre månader!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: