Fisk levererad!

I torsdags morse så fick jag ett mess när jag nyligen hade gått upp.... (null)
Vilken service man får! Rensade och klara, färdiga för infrysning!  (null)
Rätt stora faktiskt! De låg i en grön påse därav nyanserna. Men jag fick mig en fundering faktiskt när jag öppnade dörren... 
(null)
Påsen hängde nämligen på min gamla lägenhetsdörr, vilket förvånade mig! 😂😂 Personen i fråga borde veta var jag bor, men om det var en playboy som lämnade dem så förstår jag att det blev fel dörr. En playboy lämnar väl hellre saker till en ung blondin än en förslappad kvinna i övre medelåldern.. 🙈🙈🙈
I vilket fall, så är jag tacksam, då jag nu har mer råvaror i min frys till goda måltider! 
1 Jessica skriven

Vilket härligt uppvaknande! Tur inte grannen vaknade före😉

Svar: Ja visst var det tur, men hon hade nog hunnit i väg till jobbet tror jag.. 😁
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: