Flickan från Småland! +++++

Min söndag förmiddag har jag tillbringat med en bok i min hand, och denna bok är så bra!! 
(null)
Charlotte Perrellis självbiografi!

Jag har alltid gillat henne, men nu efter sträckläsning, så beundrar jag henne!! 
Vad hon har fått kämpa och så mycket motgångar hon har haft! Haft löpsedlar som hon inte har förtjänat!
Hon har arbetat hårt sedan barndomen, och tänkt på sin publik i stort sett jämt! 
(null)
Hur hon har orkat?? Är hon någon superkvinna?? Förstår inte hur man kan! 
Att samtidigt hålla skenet uppe för media, tävla i Eurovision och samtidigt fått veta att sin familj har blivit splittrad! Eller att ställa sig på scenen i stort samma dag som hon har fått missfall hemma! 
Vilken kämpe hon är! 
(null)
Många människor i min omgivning har fällt kommentarer om, att hon skaffar så många barn, och nu när jag läser om hur många missfall hon har haft, så förstår jag hur älskad och efterlängtad lille Alvin är! Att orka genom alla dessa missfall!! Hon måste ha ett starkt psyke. 

Det är inte många självbiografier som fängslar mig, så här mycket som denna gjorde! Så glad över att jag har läst den nu! 

REKOMMENDERAS STARKT!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: