Kort, glad och tacksam! Så bra och rolig show!

Som jag har längtat, och i går skedde det. Jag älskar att följa Pernilla Wahlgren, och hennes familj på tv:n, och följer henne på instagram, och hon är så härligt charmigt dum. Snacka om att bjuda på sig själv. Antingen gillar man henne eller inte. Och det gör jag! Jag älskar när det kommer nytt poddavsnitt av Wahlgren & Wistam. Gud vad jag skrattar.
Det var svårt att få med sig någon, för de flesta i min krets gillar henne inte. Men jag fick ett napp. Härliga Susanne hängde med, och hon är lika stor fans som jag är. En nyhet, för mig i alla fall, vid bokningen var att jag kunde betala garderobsavgiften, men det var ingen direkt fördel när vi kom dit, för vi fick stå i kö i alla fall. Men man slapp i alla fall tänka på att ha kontanter med sig.
Ett glas vin 60:-, hmm, och inget bord att ställa det på. Golvet fick det bli! Men givetvis hade jag i min väska en liten flaska med gott mousserande vin i....
 
Här kommer Christina Schollins vagina fram... Ha-ha, häftig idé.
Ola Forssmed spelade Torsten Flink så jäkla bra.
 
Det är svårt att återskapa hela showen här, men som sagt, vi skrattade i stort sett hela tiden. Bra låtar, roligt upplägg. Något som jag hade velat ha inspelat var när Ola Forssmed spelade Torsten Flink, och han var som en gummiman. Helt otroligt vilken lealös man! Måns Nathanaelson spelade GW otroligt likt. Stackars Kim Sulocki blev väldigt utsatt i flera sketcher på grund av sin korta längd. Hanna Hedlund är ju en härlig tjej, och sjunger bra och spexar. Sist men inte minst Pernilla själv! Hon bjuder verkligen på sig själv och alla sina brister. Jag förstår att den här showen har fått bra betyg, för den var över min förväntan. Det har gått så bra för showen, så det har tillkommit flera extra föreställningar, och enligt programmet från Kalmarsalen, så kommer de hit i oktober igen.
Kanske ska gå då också??
 
Vi var mycket nöjda när vi gick därifrån och rekommenderar verkligen att se den! De fick väldigt bra betyg i Barometern också!
 
ETT BRA TIPS!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: