Årliga glöggkvällen...

Trots att grannen har flyttat så får inte en tradition avbrytas, och förra lördagen var det dags...
(null)
Roligt att pyssla och fixa lite, för det är ju inte så ofta jag har gäst hemma... 
(null)
Rosor från mig själv till mig själv! 
(null)
Dukat och klart, bara glöggen och gästen som saknas...... 
(null)
Älskar ljuslyktor! 
(null)
Gästen hade med sig fina tulpaner till mig....  Boken som jag själv köpt, som väntade på att bli signerad av författaren! Ska bli intressant att läsa...... 
(null)
Klockan är tio, och gästen har dragit sig hemåt! Blir inte lika sena kvällar längre då det är mer än två meter mellan oss.... 😉 

Nu ett år kvar till nästa glöggdrickande! Vi dricker alltid den bästa glöggen, Blossa Starkvinsglögg! Tycker att årets glögg oftast inte är så god, så vi tar det säkra före det osäkra... 👍🏻 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: