Behöva åka till gamla byn...

Var ju i min gamla by i tisdags av en ledsam anledning, och på morgonen fanns många tankar och beslutsångest, som jag ofta har..
Skulle mina däck med till Nybro igen? Jag tog ju bort dem från däckhotellet för att ha dem i min källare! 
Ja, vintern kan ju komma när som helst, och jag vet att jag måste köra några längre rundor inom närmaste tiden, så däcken in i bilen! 
(null)
Efter den ledsamma begravningen, så tog jag en lätt lunch med en bästa kompis, men vet inte.... 
Saknar deras langos! 
Gillar lax men ärligt talat, den här laxmackan kunde ha smakat mycket, mycket godare! 
Vet att stället är till salu, så hoppas att det blir någon som kör vidare med goa langos! 
(null)
Däckbyte ja....
Blev tipsad om Kings Car Wash vid gamla Jysk i Nybro... 
Åkte dit med chansning på att få en tid, i alla fall däckbyte..
(null)
Förstod inte riktigt, när han tog mina bilnycklar, om jag kunde få både däckbyte, bilstäd och biltvätt! 
Det viktigaste var givetvis däckbytet, men bilen var ordentligt skitig!
(null)
Jag körde i alla fall därifrån med en nystädad och nytvättad bil med vinterdäck på!! 
Misstänker att någon annan bilägare fick vänta på sin bil.... sorry! 
Jag sa nämligen, att jag inte var från stan, vilket stämmer ju... 


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: