Ny kunskap och svullen julgris!

Det var dags för årets sekreteraredag i tisdags! Många föreläsningar på Stadshotellet under en heldag... 
(null)
Frukost/fika! Mastig men go macka, med en grapeshot (tror jag)...
(null)
Man kan inte gilla allt, men jag hade några favoriter.... 
(null)
Så god mat. Någon fisk i kokosmjölk med annat gott... 
(null)
En smarrig brownie efter maten.. så himmelsk god chokladkräm.. 
(null)
Ett urval av eftermiddagsfikat... jag stoppade i mig en fylld munk, liten förvisso, och en bit läcker wienerlängd... 
(null)
Vi fick avsluta dagen med att skriva in en länk i våra telefoner och sedan skriva med ett ord hur vi upplevt dagen. Sedan fick vi se alla orden ploppa fram efterhand... lite häftigt.. jag skulle ju skrivit något uppseendeväckande.... 😆😆

I vilket fall så var Christina Stiellis föreläsning min favorit. Har läst några av hennes böcker... hon gav oss många skratt och många tankar... får ni möjligheten att lyssna på henne, så gör det... 
(null)
När jag cyklade hemåt så var jag svullen som en julgris. Vilket man blir av att bara äta och sitta still en hel dag! Det känns alltid lika jobbigt, men jag tog mig till gymmet faktiskt. Körde lugnt för känner ju att jag har tappat massor. Allt är bättre än inget... 💪🏻
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: