En skön slapp lördag...

Älskar lördagar, då jag får sova tills jag vaknar frivilligt! 
(null)
Är oftast morgontrött, men blev överraskad när jag vaknade kvart i tio i morse, förvisso låg jag och kollade Instastory till nära ett i natt.. ja, det är inte lördagens morgonsol, utan det är fredagens sol, jag sov gott alldeles för länge i morse..
(null)
Djupt sov jag i alla fall... 
(null)
Jag bekymrade mig i somras för mitt balkonghäng nu i höst/vinter men jag klarar mig bra! Fötterna på någon av sittpuffarna, kaffemuggen i handen, nyheterna på tv:n! Solen, som i dag, över huvudet lysande in i vardagsrummet... 
(null)
Jag gillar att gå via kyrkogården, härlig miljö med lummiga träd och härligt grus som det är lätt att gå i, speciellt när jag har gått på asfalt ett tag.. 
(null)
Älskar solbilder! 
(null)
Så härlig promenad! 
(null)
Kalmarsundsbadet!
(null)
En brygga på vägen... 
(null)
Visst blev det en bra bild? 
(null)
Bästa avkopplingsstället i södra Kalmar! Stensö fiskeläger... 
(null)
  (null)
Så skönt när jag kom hem, att jag valde promenad istället för bokläsning, då jag har en bok som ska läsas ut innan måndag kväll... men jag får väl låna om den, så enkelt är det... Men om jag känner mig själv så kommer jag nog läsa ut boken, nästintill i morgon, för den är riktigt bra och fängslande... 
(null)
Denna författare skrev den underbara sorgliga boken, "Allt för min syster", som även finns på film! Den är SÅ BRA!  Jag har även "Försvinnande" i min bokhylla! Så bra!  
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: