Inte ensam i helgen...

Nu måndag kväll och helgen sa swish, och ingen nytta gjord! 
(null)
Men trevlig helg har jag haft... besök av sonen från Lund, vilket inte sker för ofta, då antingen jag kör till honom eller, för det mesta, han åker till mormor! Biobesök inbokat givetvis! Men vi frångick det dyra traditionella biosnackset, konstigt nog! Var inte ens sugen! 
(null)
Såg en kanonfilm! Älskar Denzel Washington! Kan inte fatta att han är 63! 😲😲
(null)
Tur att jag har en sovhörna till gäster nu för tiden, men de är ju inte så många! Om mina gäster blir lässugna så kan de bara välja och vraka på en armlängds håll... 📚📚
(null)
Men någon gemensam frukost? Nä, det har vi nog aldrig haft och kommer nog aldrig att ha... jag intog frukostmackorna i söndagssolen på min älskade balkong! 
(null)
Försökte bli av med brödet, men det fick jag behålla, så nu får det bli mackor för mig i en vecka! Inklusive pålägget! Jag som hade gjort mig till för min son... 😆 men han fick hemlagad mat tre dagar, och jag har haft "massor" av disk mot vad jag är "van" vid... 
(null)
Men varför en massa fingeravtryck på min nyputsade toalettspegel?? 🤔😲🤨
(null)
Jobbade ej full dag, då sonen skulle skjutsas till tåget och hemåt, vilket var skönt! Att gå hem efter lunch alltså.. 😆 Var på en bokrelease på kvällen! Mycket intressant! Ska köpas, absolut! Ett måste i min bokhylla! Måste givetvis ha författarens signering på den också... 😎 även om jag ser den regelbundet... 😂
(null)
Men absolut mycket intressant bok! 
(null)
Hmmm, några veckor räddade för mig! Man kan tro, att jag har klippkort på biblan, 😂😂 
(null)
Kanske ska beta av mina egna gamla dammiga böcker först?? 🙊🙊
(null)
Var med om något roligt vid biblan ikväll. En tjej, som såg fräsch ut och som jag tänkte, att "om man kunde se ut så", och som jag absolut inte kände, säger helt spontant när hon går förbi mig, att jag hade så snygga och läckra skor! Med klack men ändå inte! 😲😲
Ja, jag tappade alla mina hakor! Inte beredd alls på detta, men det gjorde mig glad! Vi människor är alldeles för inbundna för att säga spontana trevliga saker till okända, och givetvis till kända också! Man borde bli bättre på uppskattning! 🤩

I morgon tisdag, och det närmar sig sängdags, för mig i alla fall... 

Har ju lite att läsa.. 🙈📚 

Natti alla! Hoppas att ni också hade en bra helg! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: