Lite socialt i dag...

Underbar morgon som jag missade några timmar på, då jag fastnade framför Netflix i natt alldeles länge... sån är jag! Utnyttjade i alla fall vädret och höstvärmen några timmar... 
(null)
I senaste Smakboxen fick jag en underbart god müsli med banansmak och stora kokosflan. Ihop med en skivad banan och vaniljyoughurt = supergott! 
(null)
Men en kostrådgivare hade troligen inte gillat valet av frukost, dels för att jag hade smaksatt yoghurt och dels för att Start innehåller säkert för mycket socker! Men det är ju gott! 😁
(null)
Två män som undersöker min bil, då det är något läckage från den! Efter en stunds letande så hittade de det troliga felet, inget allvarligt men jag ska kolla oljestickan regelbundet.... 
(null)
Det finaste man har, sätter man på bordet, eller inte? Nu är det ju inte mitt hem, så då får väl Simba sitta där... 
(null)
Hemma i eget bo, skönt att vakna hemma i morgon! Nu kolla på de avsnitt av Iron Fist som jag somnade ifrån i natt.. 
(null)
Imorgon ska man göra ett val, vilket inte är lätt. Jag är alldeles förvirrad... Spelar nog ingen roll vad man väljer, alla har positiva och negativa vallöften... 

Nu ska jag kolla vidare på Iron Fist... och somna tidigare ikväll... 🙈

Kramis! Natti!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: