Lite tillbakablickar...

Onsdag ska det visst vara men vet inte hur många gånger i dag, som jag har tänkt att det är torsdag! Men i morse när en läkare trodde att det var torsdag, då visste jag i alla fall, att det var onsdag... ha-ha, nog enda gången i dag! 
(null)
Så gott nyttigt snacks! Kärnfria dadlar med kokos! Mums! 18:- på ICA. Ett gott tips! Lärde mig äta dadlar det senaste året....
(null)
Något som jag absolut inte kommer köpa fler gånger är kikärtspasta! Ser ju gott ut, som såna där kolagodis, men nä, fy, slängde faktiskt en burk med kokta, vilket jag väldigt sällan gör. De var träiga och smakade inget vidare. Äter det mesta men aldrig mer köper jag kikärtspasta! 
(null)
Den här boken behöver jag!! 🙈🙈🙈
(null)
När man har långa förstärkta naglar som behöver filas ner, och man har inte råd att kosta på sig ny behandling, så får man ta till den grova fotfilen!! 😂
(null)
Tonfisk! Ja, en speciell fisk, och inte många som verkar tycka om det, då den bara ska stekas några sekunder! Jag har inte vant mig vid den än men gillar ju sushi, så det är inget större problem för mig. Men skulle vilja äta en bra tillagad tonfisk ute på restaurang någon gång... 🐠🐟
(null)
Visst är det konstigt när någon erbjuder sig att spela stor och stark och erbjuder sig att komma hit och bära ner mina däck i källaren, och får två chanser men kommer inte?! 🤨🤨
Tur att jag är en kvinna som reder mig själv (för det mesta i alla fall), men det hade ju varit trevligt att få hjälp! Det är lite ensamt omkring mig... 
(null)
Glad över att jag har hittat en större blomma till bra pris, till min blivande blomhörna med lättskötta stora växter! Nöjd över min Life-lampa, men det blir ett konstigt sken vid korttagning...
(null)
Tänk om det alltid fanns en skål med en fruktsallad till mig efter jobbet?! Så smidigt det hade varit! 
(null)
En fundering! Varför ser ratten ut så här, när däcken är ställda rakt?? 
(null)
Varit ett par fina kvällar nu, men det blir inte så länge på balkongen trots det, för det är kyligt fort! 
(null)
Har fortfarande ont i magen, även om det har blivit bättre, men jag som aldrig brukar ha ont i magen! Snart två veckor! Vänster sida, från övre delen av buken och neråt midjehöjd! Kommer och går, värst på kvällen konstigt nog! Dricker Gaviscon och äter Novalucid! Undviker alkohol, dragit ner på kaffe och undviker fel värktabletter, och äter rätt regelbundet! Kvällarna slutar med två Alvedon/Pamol innan sängdags! 

Vet..... ska ringa hälsocentralen! 🙈🙈 Men det funkar att jobba ju... 🙈

Nu ska jag i alla fall fixa den lilla disken, och sedan hopp i säng! 

Sov gott! Kramis! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: