Bakom stängda dörrar

Har under några dagar läst ut en otäckt obehaglig bra bok, som jag hade svårt att släppa! 
(null)
Brukar läsa feelgoodböcker, men denna är verkligen ingen sådan! 
(null)
En psykotisk bok skulle jag kalla den, då jag nästan levde mig in i Graces situation! 
(null)
När jag läste insidan innan jag började läsa så begrep jag inte bokens otäcka innehåll. Att en person kan vara så kontrollerande... 
(null)
Kapitlens upplägg är Nu, där vi börjar berättelsen och kommer direkt in i det lyckliga och mycket kärlek, men skenet bedrar... 
(null)
Man får parallellt läsa om Då, som utspelar sig cirka ett år tidigare, när Grace och Jack träffas! 

Man kan nästan känna Graces rädsla när hon blir utsatt för olika situationer under året, och boken ger ett sånt starkt intryck, då detta mycket väl kan ske i verkliga livet, då det finns många psykopater, där man minst anar det! 

Rekommenderar verkligen den här boken! 

Ska ta lärdom av boken, att när/om jag träffar en man, så ska jag absolut inte gifta mig med honom, he-he! 
😁
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: