Börjar närma mig målet...

Lite ledig idag, förmiddagen, men upp halv sju i alla fall! Bara två mornar kvar, sedan HELG! Igen! 
(null)
Hann med några koppar hemma men i den här stolen måste man få en kopp...  ☕️
(null)
Nu var det dags för nästa steg gällande färgbyte! 
(null)
Man ser hemsk ut hos frissan! 
(null)
Början av året..... 
(null)
Botten fixad och slingor! 
För en månad sedan! 
(null)
Idag, blekning av större delen av håret! 
Åhhh, vad jag önskar att jag hade dessa lockar jämt! 
(null)
Är inte helt säker på att jag är färdig, men nästa bokade tid är i mitten av maj, så jag hinner känna efter om jag vill göra något annat!!
Nu är jag ingen brunett längre och nu är det slut med hemmafärgning! 
Ska försöka sköta mitt hår bättre på äldre dar och lära mig att fixa! Men jag saknar ju tålamodet!! 
Jag har betalat halva priset på frisörskolan mot vad jag hade fått betala på en salong och jag är jättenöjd! 

Rekommenderar frisörskolan, Lars Kagg skolan, Kalmar! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: