Våren hälsade på...

Så underbart att vakna utvilad efter en drömrik natt! Dessutom till en solig morgon...
(null)
Gud vad jag längtar till att kunna sitta på balkongen och dricka kaffet i morgonsolen! Hade nog kunnat göra det lite längre fram på dagen. 
(null)
Visst stämmer dagens citat från dagens tidning! 
(null)
Hade ett måste idag, och det var att lämna in mobilen innan garantin på skärmen gick ut. När de bytte den trasiga i vintras, så blev den nya inte riktigt bra insatt, så därför blev jag utan mobil i 1,5 timme!!!!!!!
(null)
Som sagt! Vad gör jag på stan i 1,5 timme utan mobil??
Tänkte först gå i någon klädaffär!
Men näää, inte min grej...
Gick till biblan, för att byta böcker! 
Tänkte: undrar hur många steg jag får ihop på 1,5 timme! 
Näää, det funkar ju inte! 
Vädret var ju underbart, så kanske ta några bilder? 
Näää, det funkar ju inte! 
Ingen pod att lyssna på, så det blev att lyssna på lördagstrafiken! 
Fika med någon? 
Näää, kan ju inte nå någon! 
Gick till Maxi och shoppade lite, men kunde inte kolla saldot på kortet, dessutom hade jag inte koden i huvudet! 
Alltså! 
Hjälplös är man verkligen utan telefon!
(null)
Men det blev en bra runda sammanlagt under dagen! 
(null)
Hittade en pod på Spotify, som helt klart blev en favorit! 
(null)
Vilken kvällshimmel! 😲
(null)
Lördagsmys för min del! 
(null)
Nya tulpaner, gott att äta, alkoholfritt och lite mello! Det var bra artister som gick vidare den här kvällen. Hade en bra dag med fint väder, mycket fixat och många steg! 

Kröp under täcket i bra tid även den här kvällen..... 😴😴






Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: