Dataman guld värd, tulpaner i topp!

I lördags så sa min nyaste laptop "tack för mig"! Från att fungerat på fredagen till att hänga sig på lördagen! Så vad gör jag? Skriver ett mess: Hjälp! 😂 Nästintill! En våning upp, hej då och håller tummarna! 
Tur att jag har några fler alternativ! 
(null)
Ett dygn efter kom den tillbaka och fungerade så bra! 🥰
Vad skulle jag göra utan min dataman våningen över?? 
Helgens blominköp blev rosor då det var ett bra pris men tror nog ändå, att jag gillar tulpaner mer! 
Man kan arrangera tulpaner på många sätt! Rosor är rosor och står där i sin vas med raka stela "kroppar"! 
Såg att närbutiken hade bra pris den här veckan på tulpaner så det blir nog två buketter under veckan...
(null)
Jobbade några timmar i söndags också, så mitt högerknä kändes igår kväll, men det är bara att köra på med min Tens och lite liniment. 
(null)
Underbar morgon att vakna till idag. Skönt att det är ljust 6.15 när klockan ringer. 
(null)
Har känt mig lite olustig i dag på jobbet, så jag avbokade kvällens pass! Istället tog jag en promenad på exakt 5 kilometer efter jobbet men det går inte fort! Fick i alla fall ihop med bra antal steg under dagen....
Vet inte vad det är med min kropp, jo egentligen! 100 kilos övervikt!!!!
Skämt åsido, övervikt stämmer men inte 100, inte än.. 😱
Men när jag är ute och går så får jag ont i höfterna, så ibland känns det som om jag inte skulle kunna ta mig hem. Måste bli bättre på viss träning, tror jag... 

Ikväll har jag verkligen varit lat, ja förutom promenaden, men ingen matlåda gjord! 😫 Ja, nu är det som det är, och sängen ropar nu.... 



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: