Lång dag och lugn kväll!

Ja, det blev ju lika lång dag idag, nja, inte riktigt, jag hade en liten sovmorgon men var på jobbet strax innan åtta i alla fall, för idag hade jag praktikanten hos mig och vi är ju inte så många på onsdagar tyvärr....Dagen gick fort men eftersom det var en läkare som hade sin sista dag hos oss (tyvärr) och jag hade lovat att stanna kvar och skriva allt det sista som han hade......
Det är rätt tråkigt när en bra och trevlig läkare försvinner från oss men det är ju bara att gilla läget! :(

Hade en trevlig lunch med trevligt sällskap, och sedan rann eftermiddagen på...
Tårta blev det också på eftermiddagen, eftersom vår läkare slutade.
Men usch, skulle aldrig ätit de bitarna,
att man aldrig lär sig?
 
Kvällen bestod i lite käk, lite vin (en lustig kombination, ja jag vet)
 
Kvällens svåra beslut var: Pearl Harbor, kanal 5 eller Pretty Woman tv3!
Enkelt val för mig!
En helt underbar film! Två underbara skådisar!
Åh, så sensuell scen.......
Där kommer prinsen uppför med blomster....
Ja, vad händer när prinsen har räddat henne?
Det är den stora frågan!
Finns det någon prins i verkligheten? :))
 
Älskar den här filmen, och det var faktiskt länge sedan jag såg den,
så det var roligt att se den igen, och givetvis i slutet när låten
"It must have been love" spelas,
ja, då kommer ju tårarna.....
He-he, ja, jag är så romantisk och lättrörd
men väldigt svårflörtad också på ett sätt!
När det verkligen gäller....
 
Ha en fortsatt bra Valborgskväll,
här är tanken att jag ska krypa ner med en bok som ska läsas slut,
så imorgon kommer recensionen på den....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: