Kvällspromenad och inläggning!

I onsdags så hastade jag hem för att hinna med en promenad innan, då jag visste att jag skulle bli sittande några timmar på kvällen... vilket väder vi har nu! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kommer inte ihåg att jag var ute i havet och vände... 😂😂 men det var en skön promenad i ett underbart väder! Glad över att jag i stort sett gör något varje dag för att komma igång med träning igen. Förvisso inte på gymmet så ofta men det kommer förhoppningsvis. Vill utnyttja det fina höstvädret också... 🌞
(null)
Mötte upp min mamma på kvällen, då hon skulle läggas in för en operation. Tog mitt "kvällsmål" i dagrummet! Smidigt med Snack Pot, bara varmt vatten, rör runt ordentligt, låt stå någon minut, ät! Rätt okey smak faktiskt! Gällande mammas operation så skulle hon ta bort några bisköldkörtlar i halsen... 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: