Pizzadejt!

Nerkrupen under täcket, halv tolv en fredag, höll nästan på att somna i fåtöljen under resultatdelen av Idol! 
(null)
Kanske på grund av pizzakoma?
Nä, absolut inte, jag och vännen delade på en pizza, sittandes i köket pratandes om livet, karlar, dejting, hälsan, jobbrelationer! 💕 
Sån mysig kväll! Gud så trevligt det hade varit om vi hade bott i samma stad.. 😎
(null)
Inget vattenglas här i natt! Får inte dricka vatten eller äta efter klockan två i natt..... 
(null)
Så det blev mycket vatten innan jag kröp ner under goa täcket... 
(null)
Det blir ingen myslördag för mig i morgon! Men sen så.... hem för kaffe, nyhetsmorgon, dagens tidning och lite frukost! 👍
Vad jag ska njuta! 🤩
(null)
En av de få fördelarna med mörkret är att man tänder ljus, och mitt favoritljus är detta på min toalett med vaniljdoft, vilket passar väl bra på en toalett? 

Skönt att den intensiva jobbveckan är över, så nu ska jag njuta av den korta helgen så mycket jag kan... 

Natti natti! 
😴😴
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: