Sköna söndag med många val!

Delad känsla när jag vaknar halv elva (somnade halv två), och har sovit underbart gott med regnet som slagit mot sovrumsfönstret! Hela 97 %! 😁 Nio timmar! 
(null)
Första känslan: gud så skönt jag har sovit! Andra känslan: men herregud vad mycket klockan är! 
Vill ju utnyttja sista helgdagen så mycket som möjligt men ändå vill jag slappa, vilket inte riktigt går ihop! 
(null)
Medan frukostfrallorna tinar upp så ska jag lägga upp någon plan.... 
(null)
Ett måste, att redigera ett dokument inför ett möte imorgon som jag inte trodde det redan var dags för... 🙈
(null)
Vill läsa många kapitel ur en härlig bok... 
(null)
Vill kolla några avsnitt från någon streamingsida...  (null)
Behöver ta mig till gymmet.... 
(null)
Eller ta en långpromenad mellan skurarna... 

Ja, många saker vill/behöver jag göra, så dags att sätta igång.... frallorna tinad så nu dags för sen frukost med någon serie på tv... Tror att jag ska köra en timmes intervaller idag 😁😁
Ha en bra höstsöndag! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: