En avslappnad dag...

En tisdag som inte var som en vanlig tisdag! 
(null)
Det var utvecklingsdag för oss sekreterare på kliniken, och det var delade känslor som jag åkte dit. Hade nog hellre jobbat på "riktigt". Tänkte jag i morse.
(null)
Men det är ju alltid så god mat på såna här utbildningsdagar. 
(null)
Mäktig men god eftermiddagsfika!
Min tanke från i morse hade ändrat sig, och inte enbart på grund av den goda maten, utan att det blev en bra dag.... 
(null)
Kändes konstigt att vara hemma strax innan fyra men väldigt skönt. Och då jag inte var lika trött som jag brukar så stack jag till gymmet, men det var tungt i dag! 😫😫
Men det har varit tre veckors frånvaro och dessförinnan så var det ju många veckors frånvaro från träningen, tyvärr! 
Givetvis så säger kroppen ifrån när man har blivit alldeles förslappad, så jag tog inte ut mig helt, då jag kände mig lätt illamående, men det gav mersmak (som det brukar göra)! 
(null)
Nöjd med min lilla träning, allt är bättre än inget, och det blev bra kvällsmat. Gröt med mosad banan och lite småplock till.
(null)
Så där ja, klockan ställd inför morgondagen! 😁
(null)
Har kollat på Herngrens husbil, som är rätt roligt att kolla på, och ikväll de härliga systrarna Berghagen/Kaspersen!  Och Felix och systern Moa småbråkar nästan alltid, men sån härlig syskonkärlek mellan båda syskonparen! 

Nä, nu kryper jag ner i min goa säng! 
(null)
Kanske orka läsa lite i skenet till min nya lampa! 🤩 Älskar den! En på var sida om sängen! 

Natti natti! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: