Gofika!

Spontant i lördags med vänträff... 
(null)
Det är alltid så trevligt att träffa C... vi pratar av oss och vi är noga med att inte glömma bort den andre! Om det inte har hänt något speciellt, för då händer det att det bara blir en av oss som pratar av sig! 
Det blev go macka på Espresso House, kyckling, mozzarella och chia- och sötpotatisbröd och en chaivaniljlatte för min del! 
(null)
På eftermiddagen sen, så vräkte det ner och blåste upp... Inte som på fredagkvällen men rätt rejält ändå. 
(null)
Så det var perfekt väder för min favoritsyssla den här helgen... 
(null)
Mitt mål var att läsa ut den här boken, så en temugg bredvid fåtöljen och fötterna på puffen många timmar, tills lördagens tv-program började.. 
(null)
Såg ni Klassfesten? Gud vad jag skrattade i går... två härliga personer som var gäster! Inte förglömma härliga programledaren... 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: