Oväder och oväntat besök...

Fredag!! Alltid lika härligt! 
På jobbet var det intensivt! Mycket nu men det är roligt! Ja, förutom att vi har brist på läkare, mindre roligt när man lägger schemat! Men det är olika möten gällande nya projekt vilket är roligt! 
(null)
Visserligen varning om oväder men inte här väl? Jo då! Men jag hann bjuda en kompis på kaffe på balkongen innan ovädret slog till, vilket var en trevlig stund... 😎
(null)
Trodde sedan att jag skulle tillbringa kvällen själv framför tv:n men där hade jag fel... en gäst som bjöd in sig själv med en mousserande vinflaska med sig... 🥂🥂🥂Trevligt! 😁
(null)
Det blev lite filmtittande på kvällen, då filmen Borg hade premiär på Viaplay. Men filmen var både en liten besvikelse och ändå bra.. Intressant om Björns uppväxt och hur hans tennis började... men glad att jag inte gick på bio för att se den. Sverrir gjorde en perfekt Björn, och de är otroligt lika. Men Tuva kände jag knappt igen (som Mariana).. Hade gärna sett mer av hans liv med alla de olika kvinnorna... men jag levde mig in i matcherna.. 😆 fast det är massa år sedan matcherna gick, och jag då följde dem från Öland, i en stuga i Borgholm.. och hela Sverige stannade på sommaren! 
(null)
När den oväntade gästen hade gått, så kunde jag inte stänga av tv/laptopen så det blev lite Love Island och Svenska Hollywoodfruar...  Lite intressant att se en intervju med Anna Anka.... finns flera intervjuer på Viafree.. 

Natti när ni såväl jag hamnar i sängen.... 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: