Skölja godis och döda lite...

Underbara mornar den här veckan...
(null)
Tyvärr blir kvällarna kyliga fort, men jag försöker få lite balkonghäng när jag kommer hem... 
(null)
I går "tvingade" jag mig att tvätta sängkläderna, det är ju så skönt att krypa ner sen men jobbet med att kämpa med ett dubbeltäcke och ett stort påslakan som bara har ingång från ett håll!! Stor nackdel att vara singel! Hade gärna haft ett par händer till hjälp! 👐🏻👐🏻
(null)
Har nu en underbar bok i min närhet, så det är ju toppen att jag nu har bra läslampor vid sängen.. 💡
(null)
Har ni inte läst de två föregående böckerna så GÖR DET! Den första finns också som film! Rekommenderas! 👍
(null)
Vad gör man när man hittar en hopklibbad påse med turkisk peppar? Jo, man spolar dem i vatten i ett durkslag! 😂😂
(null)
Avslutar min köksvistelse ikväll med att slå ihjäl sommarens största kräk!!!!!!! 😱😱😱😱😱 Men jag skrek inte, blev bara lite lätt skrämd när det rörde sig under diskstället. Han blev nog räddare för min rörelse, kanske, men otäck var han och han fick flyga ut genom köksfönstret med hjälp av mordvapnet! Hoppas verkligen att jag dödade honom riktigt, så att han inte kryper in genom sovrumsfönstret i natt och hämnas!!! 🙈🙊😱

Ska kanske stänga fönstret i natt... 🤨

Natti natti! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: