Fördel med cykel till jobbet..

Hmmm, ja vad ska jag skylla på?? Sista stund från jobbet, bara för ett färgband! 🙈🙈🙈 Jag är hopplös! Ska bara!!! Kom på att jag skulle hämta böcker på biblan ikväll, och tur att jag hade cykeln med till jobbet, så det var bara till att cykla direkt! 
(null)
Hmmm, nog dags att börja läsa! Som min son påpekade, "varför läser du inte dina egna böcker?"
Mmm, bra fråga!  Bara låneböcker på bilden!  Min egna bokhylla överfull! Men har faktiskt inte öppnat en bok sedan min semester, då jag läste fem böcker på två veckor!!  Det är fyra veckor sedan, så dags att vända blad! 😜
(null)
Ikväll var det Allsång på Skansen, och jag tyckte inte att det var några bra artister, ja förutom Miriam Bryant! Men hallå!! Vilken grabb!!! 🤩🤩
(null)
Alltså vilken tjejmagnet! Han kunde ju verkligen föra sig på scenen. Lite överspeedad men han är väl bara 11 år? 
Han kommer gå långt! 
😍😍😍

Det blev en cykelrunda sammanlagt på fem kilometer idag, vilket är bra! 
Kanske ska göra en "träningsrutin" att cykla en extra sväng varje dag?
För att få till en träning varje dag, då motivationen är stapplig, så gäller det att kämpa på med alla variationer! 





Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: