Lite hotell i Lund..

Försöker åka ner till äldste sonen två gånger per år, men om jag övernattar varje gång är inte säkert. Men gillar att bo på hotell, så om det passar så blir det hotell. Många gånger så åker jag vidare för att hälsa på gamla moster, dock inte den här gången!
(null)
Bor alltid på Ideon Hotell! Fem minuters promenad från sonens boende, perfekt!  Fast sonen vaknar oftast upp lagom när jag checkar ut! 😁
(null)
Nackdelen med detta hotell är, att jag har inga fönster (får givetvis betala mer i så fall). Så jag kan aldrig vakna till morgonljuset som jag älskar! Men hotellvistelse är alltid härligt!
(null)
Var så trött när vi anlände till Lund, så jag köpte mig lite sallad och vad sonen behövde! Sedan intog jag mitt hotellrum!
(null)
Alltså!!! 
Så gott! Typisk hotellfrukost!!!
Älskar vita bönor! 
(null)
Givetvis tog jag med mig två ägg på färden! 
(null)
Bra utsikt från nionde våningen (finns fjorton våningar), och min son bor där borta! 
(null)
Efter frukosten så blev det trekvart i gymmet, vilket jag alltid besöker när jag bor på hotellet! Det blev lite löpband och den skitjobbiga plankan på en pilatesboll! Det är aldrig någon där så det är lugnt och skönt den lilla stund jag hinner med! 
(null)
Blev lite mat innan jag körde hemåt!
(null)
Jag kände mig nyttig efter träningen och fortfarande lite mätt efter god hotellfrukost, så det blev en lätt sallad för min del. 
(null)
Ett tips! Kör inte mellan 16 - 17, då det var köer mellan Ronneby och Jämjö! Brukar gå lite fortare på E22:an! 😂

Den här kvällen kröp jag under täcket redan vid tio, så trött 😴😴 Inte van att vara aktiv på det här sättet, och hade faktiskt sovit lite dåligt på hotellet, för ovanlighetens skull! 
Men såg fram emot två lediga dagar till... 😍





Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: