Lördagskväll hos mor.....

Efter att ha städat nästan allt i min sons lägenhet så blev det en sväng till mor givetvis....
Blev beordrad av min son att köra till byns butik, och jag vet inte om jag var lämpligt klädd för att gå i affär,
men vem fanken bryr sig? Inte jag i alla fall :)
När jag kom hem till mor, så rök det ur carporten, och ur dimman så syntes grillmästarna...
Tur att vi har en carport nu när vi har en regnig sommar.....
Och nu var det dags att ta mig ett glas vin, eller rättare sagt, få ett glas...
Men syrran öppnade en BIB och sedan ställde hon in den i kylen igen och inte gav mig något! :(
Vilket sätt :) men till sist så fick jag mig ett glas i min hand....
Nu var det äntligen dags för gott grillat.....men idag fick det bli inomhus för det var rätt kyligt ute i uterummet, i alla fall ett tag var det kyligt....
Mycket gottit, och även Tindra tyckte det men hon ville gärna äta lite av J:s fingrar... Hon hade vassa tänder tyckte han...Men han tycker om henne och att ge henne mat...
Och jag tycker att hon har hemska ögon, jag kan knappt se på dem....
Hon är visserligen blind på ena ögat, men ändå...
Och värme hade jag mellan mina ben när jag åt :)
Gulliga Aqua som inte ville flytta på sig när jag satte mig...
Det var skönt att komma hit och få lite gott grillat efter en dag med städning och flyttning,
imorgon är det endast köket kvar som ska städas, sedan är det klart,
ska bara bli av med lägenheten så vi slipper betala en månad till...
1 Systeryster skriven

Men jag hade ju inget glas! Var ju därför du fick vänta och BIB åkte in i kylen ;)

Svar: Ja, men det var väl ingen mening att du ställde in BIB:en i kylen? He-he, det var ju faktiskt lite roligt, du öppnar den och sedan ställer in den....
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: