Regn och flytt!

Vaknade till vid niotiden idag av att regndropparna slog på rutan, vilket var rätt mysigt faktiskt.....
Annars brukar jag vakna av att solljuset väcker mig genom att stirra mig i ögonen :)
Och angående vädret, så lär det ju inte bli bättre imorgon,
men det gör mig inget nu när jag är upptagen i Nybro hela helgen....
Hade det varit sol hela helgen så hade jag velat ligga på stranden och använda mina Sunkiniplagg, men det har jag ändå inte tid med denna helgen!
I halsen kändes det lite mindre ont, men fortfarande ont, är alldeles tjuvtjock :(
Inte alls roligt, avskyr att ha ont i halsen, och förkylningen håller på att utveckla sig...
Halstabletter och varmt salt vatten som gäller....
 
Nu är det dags för en dusch, väskan är packad inför övernattning hos mor igen.
Idag ska vi tömma min sons lägenhet då vi har bärhjälp av syster med några till..
Såg fram emot nästa helg, då jag inte hade något inbokat (trodde jag)...
Men så var inte fallet, antingen ska jag jobba på en möhippa eller så ska jag på grillning hos bror min...
Får se vilket det blir, väntar på svar.
 
Ha en bra lördag, ni alla därute!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: