Ett mycket trevligt företag, Clarks

Efter jobbet så tog jag mig en cykeltur, dels för att lämna tillbaka mina hemlånade glasögonbågar, jag struntar i det helt för tillfället, det skulle gå på alldeles för mycket (lite över  6 000:-) om jag inte hade tagit det billigaste bågarna,men då hade det gått på cirka 5 000:- ändå, så jag får hålla mig till mina läsglas och försöka bli sams med mina linser :) Egentligen är det lite lathet också, att de ligger i sin ask fortfarande....och jag avskyr ju glasögon egentligen!
 
Sedan skulle jag faktiskt hämta ett paket, ja, jag vet, att jag ska ha köpstopp, men har varit jätteduktig i fyra månader så jag tycker faktiskt, att jag kan unna mig något när jag sliter om helgerna också....
Jag har beställt från Clarks, för jag fick ett 20 %-erbjudande, och jag har varit nöjd med deras kläder innan.
Och de är så gulliga också, för så här såg det ut när jag öppnade paketet....
Visst blir man extra glad när man öppnar ett paket och finner det här?
I paketet låg den här kimonon
som jag tänkte ha över en kort kjol och ett linne, eller som på bilden ett par shorts.
Ett jätteskönt materiel och jag gillar såna här långa plagg....
Man kan också ha den knäppt så att det blir en klänning av den, det är ju bra, med två funktioner, eller hur?
 
Jag rekommenderar verkligen, att handla från Clarks. Fina kläder, bra service och helt okey priser också.
1 Systeryster skriven

Jag har också köpstopp men klickade hem lite i påskas som jag är super nöjd med :) dock från bokprix :) tycker deras priser va lite bättre än Clarks nu när jag tittade på deras sida :/

Svar: Bonprix menar du väl? Ja, deras priser är bra. Men jag hade ju 20 % rabatt då....Ha-ha, kom på nu, att jag sitter i en klänning som jag köpte från Bonprix för snart två år sedan, och jag älskar den men den är utsliten nu.
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: