Arla Kaffemjölk - Buzzador

I samarbete med @arlasverige så har jag kunnat ha en följeslagare med mig i över en vecka, och den har fått vistas i rumsmiljö dagtid! Beundransvärt tålig kaffemjölk! 🤩  (null)Med på jobbet x flera, och ståendes på mitt skrivbord.  (null)Med till syrran, där den nästan kunde stannat om jag inte hade haft huvudet med mig! Syrran gillade den! 🤩   (null)Hemma med vid min älskade lördagsmorgon!  (null)Vid bokläsning i solskenet! 

Älskar den lätta mindre förpackningen! 🤩 Jag är van vid grön mjölk, det vill säga 1,5 %, och har inte tänkt så mycket på smaken!🤨 Men nu vet jag skillnaden! Det är verkligen en len och rund smak med Arlas kaffemjölk! 🤩 Kommer köpa den fler gånger! Gillar verkligen att den inte är så känslig och blir sur!

Mycket gott Buzzadortest!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: